TELENOR FLAGSHIP STORE

TELENOR FLAGSHIP STORE

2014 | Beograd, Srbija

Galerija fotografija

Prodavnice mobilnih operatora su mesta atraktivnog izgleda i posebnog vizuelnog identiteta. Prodajni prostor treba da podržava imidž brenda, operatora, i pruži jedinstveno iskustvo svim posetiocima.

Kada je Telenor odlučio da redizajnira svoj prodajni proctor u Knez Mihailovoj ulici u centru Beograda, insistirali su na dizajnu enterijera, koji će reflektovati Telenorov nedavno osveženi high-end vizuelni identitet. Sa aspekta funkcionalnosti i korisničkog iskustva, uvedena su značajna unapređenja i posebni sadržaji.

Uz pomoć Tarkett kolekcije luksuznih vinil ploča – ID inspiration i kolekcije Tapiflex, kompletan concept je podržan i pored estetskih zahteva ovog prestižnog enterijera, zadovoljeni su i najviši evropski ekološki standardi.

ZAHTEVI PROJEKTA

  • Jedinstven izgled prodajnog prostora
  • Kreiranje tople i prijatne atmosfere,uz futuristički izgled prostora
  • Izdržljivost podne obloge i otpornost na habanje
  • Lakoća i niski troškovi redovnog održavanja

 

Preporučena kolekcija

Saznajte

Prodavnice mobilnih operatora su mesta atraktivnog izgleda i posebnog vizuelnog identiteta. Prodajni prostor treba da podržava imidž brenda, operatora, i pruži jedinstveno iskustvo svim posetiocima.

Dizajner/Arhitekta

Telenor Projektni tim, Bates Projektni biro

Tarkett partner

Pod Master

Segment

Vrsta podova