- Jednostavno naručivanje robe za profesionalce
- Pristup evidenciji o prethodnim narudžbinama
- Pojednostavljeni kontakt sa kompanijom Tarkett
TELENOR FLAGSHIP STORE
2014 | Beograd, Srbija
Prodavnice mobilnih operatora su mesta atraktivnog izgleda i posebnog vizuelnog identiteta. Prodajni prostor treba da podržava imidž brenda, operatora, i pruži jedinstveno iskustvo svim posetiocima.
Kada je Telenor odlučio da redizajnira svoj prodajni proctor u Knez Mihailovoj ulici u centru Beograda, insistirali su na dizajnu enterijera, koji će reflektovati Telenorov nedavno osveženi high-end vizuelni identitet. Sa aspekta funkcionalnosti i korisničkog iskustva, uvedena su značajna unapređenja i posebni sadržaji.
Uz pomoć Tarkett kolekcije luksuznih vinil ploča – ID inspiration i kolekcije Tapiflex, kompletan concept je podržan i pored estetskih zahteva ovog prestižnog enterijera, zadovoljeni su i najviši evropski ekološki standardi.
ZAHTEVI PROJEKTA
- Jedinstven izgled prodajnog prostora
- Kreiranje tople i prijatne atmosfere,uz futuristički izgled prostora
- Izdržljivost podne obloge i otpornost na habanje
- Lakoća i niski troškovi redovnog održavanja
Saznajte
Prodavnice mobilnih operatora su mesta atraktivnog izgleda i posebnog vizuelnog identiteta. Prodajni prostor treba da podržava imidž brenda, operatora, i pruži jedinstveno iskustvo svim posetiocima.
Dizajner/Arhitekta
Telenor Projektni tim, Bates Projektni biro
Tarkett partner
Pod Master
Segment
Vrsta podova